Over ZEL

Nascholingen


  • Hoe kan het dat ik geen e-mails ontvang m.b.t. nascholingen?

    De e-mails m.b.t. de nascholingen worden aan diverse adressen tegelijk verstuurd. Daardoor kan het zijn dat de e-mail in uw spam belandt.

    Als u onze e-mail in de map “ongewenste e-mail” of spam vindt, dan adviseren wij u om ons toe te voegen aan “veilige afzenders” om dit in de toekomst te voorkomen. Dit doet u in de meeste e-mailprogramma’s door met de rechtermuisknop op de e-mail te klikken en een optie te kiezen als “Voeg toe aan veilige afzenders” of ” Deze afzender niet blokkeren”.

    Als u niet weet met welk e-mailadres u bij ons bekent bent, kunt u dit opvragen via secretariaat@zel.nl.

  • Hoe schrijf ik mij in voor een nascholing?

    Zorgverleners in onze regio ontvangen regelmatig van ons per e-mail uitnodigingen voor scholingen. In zo’n uitnodiging staat een link naar onze online nascholingsagenda, waar meer informatie te vinden is over de scholing en waar u zich in kunt schrijven.

    U kunt ook zelf de nascholingsagenda bekijken om te zien of er een interessante scholing voor u is. Klik vervolgens de gewenste nascholing aan en klik op de knop ‘log in voor inschrijving’. Nadat u bent ingelogd met uw inloggegevens van het ZELportaal worden automatisch uw gegevens opgehaald. Vervolgens kunt u zich inschrijven en eventueel betalen. Ook hebben wij een officieel akkoord op onze algemene voorwaarden nodig.

    Indien u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u op de knop ‘wachtwoord vergeten’ klikken. U ontvangt vervolgens een mail met daarin een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. LET OP! Het kan voorkomen dat de mail in uw spambox terecht komt.

    Als u nog geen account heeft voor het ZELportaal, dan kunt u deze hier aanvragen.

    Inschrijvingen per mail of telefoon kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.

  • Kan ik mijn inloggegevens opvragen?

    U kunt uw wachtwoord opvragen door middel van de functie ‘wachtwoord vergeten’, in het ZELportaal

    Voor het opvragen van uw wachtwoord dient u uw persoonlijke e-mailadres in te vullen. Mocht u niet meer weten met welke mailadres u bij ons bekend bent, neemt u dan contact op met secretariaat@zel.nl.

  • Waarom lukt inschrijven niet?

    Het kan het zijn dat de scholing al vol is. Dit staat bij de scholing vermeld. Indien een scholing vol is, kunt u contact opnemen met nascholing@zel.nl voor de mogelijkheden met betrekking tot de wachtlijst.

    Ook kan het zijn dat inschrijven (nog) niet mogelijk is omdat de scholing nog niet helemaal definitief is. Soms staat de datum van de scholing al vast, maar wordt er nog gewerkt aan het programma en de uitnodiging. In dat geval is de button ‘log in voor inschrijving’ nog niet zichtbaar. Zodra het programma gereed is en de scholing past bij uw functie, ontvangt u per mail een uitnodiging. U kunt zich dan via die link of via de nascholingsagenda inschrijven.

  • Kan ik de presentatie van de scholing ontvangen?

    Jazeker! Van bijna alle scholingen zijn de presentaties en overige relevante informatie in het ZELportaal opgenomen. Zodra u bent ingelogd in het ZELportaal, gaat u in het menu naar inschrijvingen. Klik op de cursus waarvan u de presentatie wilt bekijken en ga naar cursusdocumenten. Hier vindt u de presentatie en andere relevante informatie van de scholing.

  • Mijn inlognaam wordt niet geaccepteerd. Hoe kan dat?

    Uw inlognaam is het e-mailadres wat bij ons bekend is. Mocht u niet meer weten met welk mailadres bij ons bekend bent of heeft u problemen om met het mailadres in te loggen, neem dan contact op met secretariaat@zel.nl,

     

  • Aan welke eisen moet mijn wachtwoord voor het inlogaccount voldoen?
    • Een wachtwoord moet gelijk aan of langer zijn dan 8 karakters
    • Een nieuw wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als het oude wachtwoord.

     

  • Waar kan ik inloggen op ZELportaal?

    Klik hier om naar het ZELportaal te gaan.

    Wilt u meer weten over hoe het ZELportaal werkt? Klik dan hier voor de uitgebreide handleiding van de leverancier of hier voor de verkorte versie van ZEL.

  • Hoe kan ik mijn inlogaccount verwijderen?

    Indien u uw inlogaccount wilt verwijderen, kunt u een mail sturen naar secretariaat@zel.nl

  • Is er een handleiding van ZELportaal?

    Jazeker!

    Klik hier voor de uitgebreide handleiding van de leverancier of hier voor de verkorte versie van ZEL.

  • Wat kan ik doen als een scholing vol is?

    Indien een scholing vol is kunt u contact opnemen met nascholing@zel.nl voor de mogelijkheden met betrekking tot de wachtlijst.

  • Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

    Log in in uw ZELPortaal. Klik vervolgens rechts boven op uw naam. Er verschijnt nu o.a. een scherm met uw persoonlijke gegevens voor zover bekend bij ons. Links boven in dit scherm staat een potlood als u hier op klikt kunt u uw gegevens wijzigen. U kunt niet uw e-mailadres zelf wijzigen. Als dat gewijzigd moet worden dan graag via het mutatiescherm een verzoek hiertoe doen.



Route

Contact

Adres:
Stokdijkkade 21a,
2671GX Naaldwijk

Tel: 0174-210 440
WhatsApp: 06-12829389

Email: secretariaat@zel.nl