Klachten en algemene voorwaarden
Klachtenprocedure voor klachten over ZEL
ZEL streeft naar een snelle dienstverlening met een hoge kwaliteit. Maar mogelijk lopen de zaken niet zoals u dat verwacht en bent u, ondanks onze inspanningen om u zo goed mogelijk te helpen, niet tevreden. U kunt in dat geval een klacht indienen bij ZEL.
De klachtenprocedure van ZEL is erop gericht om klachten van eerstelijns zorgverleners in de regio DWO en NWN op een goede wijze op te lossen. De procedure kan eveneens gebruikt worden door deelnemers van nascholingen die door ZEL worden georganiseerd.
Wanneer u een klacht heeft over ZEL, is het belangrijk dit kenbaar te maken; voor u is het van belang dat er iets gedaan wordt met uw klacht, voor ZEL is het belangrijk dat u tevreden bent. Ook zien wij de klachtenprocedure als een mogelijkheid om de activiteiten en diensten te verbeteren en klantvriendelijker te werken. Dit kan alleen als bij ons bekend is hoe u de activiteiten en diensten van ZEL ervaart en hoe u denkt dat het beter kan.
Klik hier voor de klachtenprocedure-ZEL
Klik hier voor het klachtenformulier
Algemene Voorwaarden
De Algemene Voorwaarden van ZEL vindt u hier.